The last Bounce

Jag har kört ett niotimmarspass idag så gissa om jag är glad att äntligen få sitta i soffan! Imorn skulle jag egentligen vart ledig men måste hoppa in 3 timmar på morgonen. Sen ska jag iaf njuta av en god lunch i solen med min älskade sambo!

Idag är jag lite avundsjuk på min mamma och hennes man. Dom är och ser "The Last Bounce" i Globen idag, en present dom fick av mig i julklapp. Sen ska dom ut och äta och stanna kvar på hotell för att njuta extra mycket.
Jag blir lite irriterad på mig själv som aldrig har tagit tag i att se dessa fantastiska dansmänniskor då min morbror var han som hjälpte dom in på Dansens hus, hjälpte dom i början att bli så pass stora som dom är.
Gruppen kom t.o.m på hans begravning och det säger rätt mycket.
Till alla som är där ihelgen, Njut :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Bra inlägg kusin, jag skrev också dom raderna! Stort!:) Kram

2010-04-25 @ 10:54:25
URL: http://deede.blogg.se/
Postat av: veronica

jag vet! charlee börjar 4:an i höst o nikki börjar ettan :D hur e läget? saknar dig!

2010-04-26 @ 08:24:06
URL: http://htpp://soronie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0