Summer in the city

Det har som sagt vart helt underbart väder idag! Jag var hemma från jobbet och handlingen runt 4 tiden och direkt gjorde jag mig nånting att äta och för att snabbt skynda ut i solen. Underbart är bara förnamnet! Tänk att äntligen kunna få lite färg i ansiktet och på kroppen! Det behövs minst sagt efter en regnig vinter. 

Nu däremot sitter jag och söker lite turistfakta om Bratislava, Wien och Budapest. Vi ska ju dit i sommar så jag behöver lite mer kött på benen så vi kan bestämma oss hur vi ska ta oss runt. Flest nätter blir det iaf i Wien. Underbara sommar!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Underbar bild:D Fan va avis jag är!! :)

2010-04-27 @ 19:40:13
URL: http://deede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0