Sommar och sol

Jag pratade med min chef igår och hon måste till Holland ihelgen så det blir en 7dagars vecka igen för min del. 14 dagars jobb i streck gör en rätt trött faktiskt. Nästa måndag ska jag visserligen till sjukhuset och dra min nagel så frågan är när jag kommer vara tillbaka på jobbet efter det. Dom brukar väl säga 2 dagar att inte stödja sig?

Idag skiner solen igen och det är helt fantastiskt!! Zacarias och jag låg och pratade imorse om att vi nu har dom bästa månaderna framför oss. Månader av sol, värme och bad!
Det här är klart det bästa med att bo i Spanien. Att veta att man har en hel sommar med sommar.

Utsikten från vårat tak. Här brukar vi ligga och sol ibland.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Nu är bästa tiden! bara passa på att njuta:) Snacka om småå blöjjor, hihi man förstår inte!!

2010-04-27 @ 10:25:18
URL: http://deede.blogg.se/
Postat av: Lova

Ni har verkligen dragit högsta vinsten när det gäller vacker miljö.. :)



Jo, du vet jag var på det där besöket för första gången och det var fisjobbigt, men nu är det bättre :)

2010-04-27 @ 15:26:42
URL: http://lovisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0