Love to Eat

Det blev en heldag igår också. Jag började inte jobba förrns vid 15.30 så jag åkte med Zacarias och Andres för att äta på Love to Eat. Ett jättetrevligt ställe som ligger precis vid Marbella Club. Dom har som stora tallrikar fyllda med olika saker så som sallader, kycklingrätter, pajer m.m så väljer du vilken du vill ha så kommer dom med din rätt på en mindre tallrik senare. Det bästa med allt är att dom har en typ av räksallad med dill i så den smakar nästan precis som skagenröra! MUMS!
Dessutom är hela inredning lantlig och känns mer som ett svenskt fik än en spansk bar. Du kan dessutom handla småsaker så som ljus, koppar, vin och liknande.




På kvällen åkte vi hem till Zacarias kompis Antonios nya lägenhet som han precis köpt. Hur snygg som helst med poolområde och 3 små egna terasser. Om jag är sugen på att bygga ett nytt hus en dag!
Hans tjej/ex/dejt you name it var också där, Paoula som jag känner sedan innan så vi hade hur trevligt som helst med Vin, tapas och fotboll :)

Kommentarer
Postat av: Lova

Härligt namn på resturangen, Love to eat.. :) Jag borde bo där.. :)

2010-04-21 @ 15:17:00
URL: http://lovisens.blogg.se/
Postat av: Johanna

Gud va mys att ni göra saker:) Jaaa men den va helt underbar den kakan:) ska jag kirra!

2010-04-21 @ 20:02:24
URL: http://deede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0