Filmen Man on Fire

Det blev en massa dansande igårkväll på Lemmon men innan jag gick iväg till förfesten så började jag kolla på en film och jag har precis sätt klart den. Man on Fire, med Denzel Washington, Radha Mitchell och Marc Anthony. En film om barnkidnappning i Mexico. Jag tyckte filmen var hur bra som helst så den måste jag rekomendera!
Sen jag flyttade till Spanien så älskar jag att kolla på filmer som innehåller både spanska och engelska och eftersom att jag vart i Mexico, (inte Mexico City visserligen) så var det en film jag var tvungen att se när jag hittade den här hemma.



Här fortsätter det annars att regna och ska hålla på imorgon också. I fredagsnatt och imorse vaknade jag flera gånger av att det åskade. Det var som att åskmolnet hade fastnat precis över där vi bor. Helt otroligt. Väder här nere i år är allt annat än vad det brukar vara. Och hemma har ni haft sol hörde jag? Fy tusan!

Kommentarer
Postat av: Lova

Klockan är inte så mycket här ännu, men solen skiner.. :)Fast igår började det störtregna om vartannat så det är typiskt aprilväder :)

2010-04-19 @ 07:43:07
URL: http://lovisens.blogg.se/
Postat av: Sandra

Man on fire är riktigt bra!

Här är det sol trots att de hotade med snö i helgen. Men med aska i luften så är vädret och omständigheterna något annorlunda även i Sverige.

Kram

2010-04-19 @ 10:30:05
URL: http://storstadstockholms.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0