Sängdags

Hela familjen Villalba/Zetterberg ligger och slöar i sängen just nu. Med familj menar jag att tom Katten har lagt sig i fotändan av sängen. (Visst är vi många i vår familj ;)) Vi ligger och datanördar och kramar om varandra mellan varven och Inatt blir första natten på länge som vi sover med duntäcke så jag hoppas att det blir en riktigt mysignatt och att det inte blir för varmt.

Nu ska jag stänga ner och krama om min karl. Sovgott allihoppa!


Pimpan är för svart för att synas på den svarta filten, sötnos!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysigt!! HAAHAHAHHA! Bättre med vindskydd liksom!! :D

2009-09-16 @ 07:04:55
Postat av: Anza

Tack så mycket för dina tips!

Det är ju bara det som blir lite svårt ifall deras utbildningar är på spanska! jag som bara kan några fraser! ..jag funderade att ifall jag skulle ta en snabb utbildning som bartender och sedan söka jobb där..men grejjen är ju det att deras utbildningar är ca 2-3 veckor och sen om man inte får jobb,ja då m åste jag ju åka hem igen..=/

vad är det du gör där i Spanien och hur kom du dit? :)

2009-09-16 @ 17:05:03
URL: http://anzaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0