Blä för choklad!

Det känns inte som att jag har gjort annat än ätit choklad den här helgen. Varm oboy på jobbet och små chokladbitar hemma. Inte nog med det skulle jag göra chokladbollar och dom blev sådär. Har ändå ätit upp säkert hälften. Nu får jag ge mig! (Jag skyller faktiskt på lingonveckan och det får vi tjejer/kvinnor göra för då är vi inte i normalt skick) Tänkte köra igång min träningsvideo men upptäckte att jag var tvungen att äta frukost och nu är jag alldeles för mätt för att ens röra mig.

Ne! Jag ska försöka komma upp på mornarna när älsklingen också går till jobbet så jag kan gå en promenad längst med strandpromenaden. Marbella har ju faktiskt en underbar sådan så det gäller att passa på.
Några till chokladbollar ska jag äta men sen är det slut på choklad för en tid framöver! Blä!


Kommentarer
Postat av: Lova

Va ska man göra för att få igång sig själv undrar jag också! varje dag när jag åker från jobbet så tänker jag att jag ska ge mig iväg på en springrunda i det fina vädret men så fastnar man i soffan i alla fall! :)

2009-09-29 @ 17:48:25
URL: http://lovavilda.blogspot.com
Postat av: Alexandra Möller

Men då blir inte potatisen lika god! Det är ngt med kyckling"saften" som gör den så jäkla god... :) Så den ska "blandas" med potatisen...



Hur gott som helst!

2009-09-30 @ 08:10:24
URL: http://molleralexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0