Sommarvärme

Älsklingen och jag har precis kommit hem från stranden och en skön promenad. Jag kan inte förstå att det är 9:e oktober och vattnet är alldeles perfekt och solen så varm som den är. Vi är iaf väldigt glada.
Ikväll blir det mys med karln. Jag kan inte bestämma mig om jag vill gå ut och äta eller om jag vill stanna hemma, kolla på en film och beställa hem god mat. Hmm typiskt mig! Just nu lockar mjukisbyxerna mer som jag har på mig men med tanke på att man äter rätt sent här har jag fortfarande 2 timmar på mig att bestämma mig.


Kommentarer
Postat av: Lova

Hemmamys är bäst! men ibland vill man ut och se lite folk.. :)

2009-10-09 @ 19:15:51
URL: http://lovavilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0