Med lockigt hår beger vi oss

Idag har vi vart på mission! Iväg till La Cañada och handla Japanbok och vidare till H&M för strumpor. Jag har fått för mig att vi kommer få ta av oss skorna ibland i Japan och eftersom att alla mina strumper är håliga så fanns det bara en sak att göra!
Vidare till en ny svensk affär som vi upptäck, handla lite lösviktsgodis och vaniljsås till våran blåbärskaka och sen tog vi lunch i Puerto Banus.

Imorse vaknade vi med regn, grått och svinkallt, vid lunch stekte solen och nu är det klarblå himmel och 25 grader igen. Bootsen gjorde ju verkligen sitt idag!


I brist på annat.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaaa vet, Zacky, och då utalar man det lite såhär Zäääky! Så det blir lite gulligt också:) Haha knäpp jag är! Han måste hajja att det är det man gör in Paris!

2009-10-22 @ 21:07:46
URL: http://deede.blogg.se/
Postat av: Lova

Jäkligt snyggt med lockarna!! :)

2009-10-22 @ 22:45:26
URL: http://lovavilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0