Tröttis Linda

Det är en trött Linda som skriver just nu! Sandra & Jag åkte en sväng till köpcentret och kollade eventuella julklappar direkt efter jobbet och sedan åt vi lite italienskt. Jag har verkligen inga miljoner att spendera på klappar men i år känns det som att jag har fått till det där rätt bra ändå!
Började fundera tidigare på vad grekland har för speciell affär så som Sverige har t.ex gina tricot och Spanien har bershka. Vore kul att se hur deras mode ser ut i jämförelse med vårt :) Någon som vet?

Ne nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på Ullared. Suveränt program helt klart haha!


Kommentarer
Postat av: Erica

Från H&M ! och den är verkligen slut överallt. Blir så less! Vänta nu... finns den i spaninen? :D



Det ser ut som en liten hängare med 3 spikar upptill som man sedan hamrar in i betongväggen :)

2009-12-01 @ 08:17:17
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: ronjja

jaa, han är ju en assnygg spelare :)



alltså, man får välja spanien, sen att jag vill vara vid marbella kan man ju förslå, eller vid kusten liksom, men vilken skola får jag inte välja :p

2009-12-01 @ 17:29:03
URL: http://ronjjazetterberg.blogg.se/
Postat av: erica

en hel månad ska vi vara där, så jag ska inte gnälla allt för mycket. men just nu känns 6 veckor som alldeles för lång tid... idag säger dom att det snöade - jag ignorerar det. kram

2009-12-01 @ 22:18:43
URL: http://icatrasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0