STOR I JAPAN

Jag har riktigt fastnat för tvprogrammet "Stor I Japan"! Har sätt sammanlagt 3 avsnitt nu och ibland kommer jag på mig själv att sitta och skratta, haha. Jag vet inte om det är jag som har dålig humor eller inte men det här programmet är verkligen suveränt! 2 gamla härliga, avdankade "kändisar" bland massa japaner! Schyffert har verkligen lyckats!
Sen kanske jag tycker att det är extra roligt eftersom att jag själv vart där. Jag vet hur värdelös japansk tv är och hur värdelösa dom är på komik! Sen är dom ju så speciella överhuvudtaget. Peacetecknet liksom, whats up with that?! ILOVEJAPAN!


Kommentarer
Postat av: elin

Hej vännen! Hur är vädret hos er runt nyår?? :) kram

2009-11-23 @ 00:23:32
URL: http://elinidag.blogg.se/
Postat av: Erica

Näe, det är det inte. Så var vårt gamla bord. Det här är 6 stolars med inläggskiva så vi kan nog få 10 pers runt bordet

2009-11-23 @ 14:55:54
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0