Seg fredag

Jag är helt tvärslut, och jag jobbade bara 4 timmar imorse så det är inte bra! Kan tänka mig att det har att göra med att det knappt är en kotte som shoppar hos oss just nu. Det är helt tvärtomt i affären och det suger verkligen musten ur en att inte ha nånting att göra. Efter flera dagar så är ju självklart affären helt ren också. 
I framtiden ska jag ha ett jobb där det händer lite, jag jobbar bäst i mindre stress helt klart!

Ikväll blir det inte många knop. Vi funderar på att göra egen pizza och bara mysa. Jag jobbar hela helgen, själv, och utan folk kan jag tänka mig hur det blir.
Ne nu ska jag fortsätta välja ut kort till våra ramar i vardagsrummet. Ha en fortsatt trevlig fredag.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, JA du tjatar! Hoppas du är nöjd nu, en annan har ju lite annat att tänka på, förhindra eldsvåda på costa del sol och liknande, men vissa har visst inte annat än fashion på hjärnan ;)

2009-11-27 @ 20:56:15
URL: http://thesedreams.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jaa vi ska flytta, det här huset är Micke och hans ex och vi vill inte bo kvar här! Nu får vi se om det går att sälja:) hoppas på det!

2009-11-29 @ 10:54:24
URL: http://deede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0