Resa och reseprogram

När det gäller tv program i Spanien så är det nästan inget, som börjar som det ska! Det är alltid några minuter försenade eller så får man vänta en hel evighet. Så fort någonting är precis i tid så häpnar både Zacarias och jag samtidigt, det säger ju rätt mycket.

Nu väntar jag på att ett program som skulle ha börjat 22.15 och det har fortfarande inte börjat! Det är ett program om spanjorer i Venedig och Rio de Janeiro så det ska bli riktigt intressant. Vill själv besöka dessa ställen. Italien har jag ju vart i men inte i den sidan av landet. 
Jag älskar reseprogram, förmodligen för att jag älskar att resa så mycket! Snart gör vi en till resa förresten ;) återkommer om det senare för nu börjar det! 15 min senare!


Venedig. Det är så ballt med vattnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0