Paris

Vi var ju i Paris innan vi åkte vidare till Tokyo. 12 timmar hade vi sammanlagt mellan våra flyg så vi tog oss in till centrum med tåget och gick runt lite i Paris, åt lunch på ett typiskt franskt ställe och besökte självklart det mest viktigaste som man ska se. Om vi gick den dagen, totalslut var vi när vi var tillbaka på flygplatsen igen.

Jag tyckte att Tokyo var helt fantastiskt, men Paris kände jag faktiskt ingenting för, det var varken bu eller bä så jag förmodar att jag får ge det en chans till. Jag hade nog förväntat mig mer romantik i den här staden och uppfattet det på ett annat sätt. Å andra sidan var vi ju helt slut och gjorde en snabbsightsing, vilket man kanske inte ska göra. Men nu har jag åtminstonde vart där, och det hör till när man reser :)

Den 8-filiga vägen runt triumfbågen, det enda jag har att säga. GALET!
Jag förstår att dom inte försäkrar bilarna just i den korsningen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0