Någon där uppe

Jag tänkte att jag skulle hinna skriva ett inlägg innan jag gick iväg imorse men det hann jag ju inte, bild däremot hann jag ta. Vad konstiga saker man kan prioritera på morgonen fast man är stressad.

Verkade iaf som att någon däruppe hörde mig igår för min gamla chef hörde av sig så idag har jag jobbat 4 timmar och har ytterligare några timmar resterande vecka och ev nästa. Däremot måste jag prata med henne om kontrakt och lön och hon är inte den lättaste att ha att göra med när det gäller sådant. Men det känns bättre att ha det gjort och kan hon inte ge mig det jag vill ha får jag helt enkelt leta vidare, men då vet hon det åtminstonde.

Nu måste jag försöka äta upp min sena lunch. Med en katt i knät så är inte det, det lättaste men Pimpan och jag har våra mysstunder så jag kan inte ta det ifrån honom :) (Min sambo suckar nog lite lätt när han läser det här, inte sant älskling ;))


Kommentarer
Postat av: Lova

Lilla bebisen Pimpan.. :) Klart du måste ha prinsessan i knät.. :)

2009-11-10 @ 16:30:45
URL: http://lovavilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0