3 år tillsammans

Idag har Zacarias & Jag 3 år tillsammans! Tre underbara år med massor utav kärlek, resor och roliga dagar. Min sambo är verkligen en äventyrare så det har verkligen blivit många resor tillsammans. Båda i Spanien, Europa och Världen. Jag älskar våra myskvällar lika mycket som dom. Vi är verkligen ett team!
Vi tar vara på stunderna och gör många roliga saker tillsammans, vare sig det är tisdag eller lördag. Och under helgerna försöker vi ofta gå ut och äta luncher eller middagar tillsammans. Sånt gör verkligen relationen roligare!

Ikväll däremot har vi inte riktigt bestämt vad vi ska göra. Om vi ska mysa till det extra mycket ikväll och gå ut och äta eller om vi ska göra det till helgen. Bara jag får vara med honom jag älskar mest så blir jag glad :)

Jag älskar dig så himla mycket, du kan förmodligen inte förstå hur mycket!
Tack för de här 3 åren mitt underbara troll!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis, va mysigt. Vad räknar ni ifrån?? Asså vilken dag?? :) Vad hände på just denna dag för 3 år sedan :D

2009-11-17 @ 22:38:56
URL: http://thesedreams.blogg.se/
Postat av: Alexandra Möller

GRATTIS i efterskott!! :)

2009-11-18 @ 23:27:51
URL: http://molleralexandra.blog.se
Postat av: Alexandra Möller

GRATTIS i efterskott!! :)

2009-11-18 @ 23:27:53
URL: http://molleralexandra.blogg.se/
Postat av: Jenny

Fina ni är!

2009-11-24 @ 19:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0