Trotsig tonåring

Den här eftermiddagen har jag verkligen gjort exakt vad som passar in för stunden! Jag har tom känt mig trotsig. Jag la mig inomhus och kollade på film, fast solen sken. Hällde upp ett glas cola och åt upp resten av pringlesen som var kvar, fast det hade vart bättre att vänta tills efter middagen och vad skönt det kändes ändå att bara göra det som föll in! Okej, nu bor jag ju inte hemma hos mamma längre pch kan faktiskt göra vad jag vill men man måste ändå ha lite förstånd till saker och ting, man är ändå vuxen. Fast idag har jag känt mig som 14 igen haha!
Jag vet inte om ni förstå vad jag menar men det gör detsamma ;D


Kommentarer
Postat av: lova

Jag förstår! Jag älskar att ligga på soffan trots att solen skiner och lägenheten skriker att den behöver städas.. :) Hahaha!

2009-05-29 @ 21:08:54
URL: http://lovavildablogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0