Strandhäng

Det har blivit några soltimmar idag på stranden och jag kan ju erkänna att jag bränt mig litegranna faktiskt. Även fast jag använde solkräm, kanske inte så noga men någorlunda ;)
Just nu är det fullt ös i parken bakom oss så musiken dånar tom in i vårat hus. Håller på att tvätta lakan så det är rent när Pappa o sambo kommer och sen ikväll ville tjejerna äta mexikanskt. Jag åt ju det i veckan och jobbar imorn så jag går nog ner och bara tar en coronita om jag orkar senare ikväll.


Ni slipper se bilden med blixt, solbrännan och de tusen fräknarna som invaderat i mitt ansikte nu ;)

Kommentarer
Postat av: Lova

Jag älskar fräknar!! :) Dags att börja använda min fräken-penna igen från Lancome.. :)

2009-05-01 @ 20:50:55
URL: http://lovavilda.blogspot.com
Postat av: Lova

Hahahahaha! Ja det stämmer nog och du fick nog en och annan också ..:D

2009-05-01 @ 22:37:05
URL: http://lovavilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0