Psykologi

Något som jag har blivit bortskämd med sedan jag flyttade till Spanien för 2 1/2 år sedan är vädret. Vintern är förjäkligt rent ut sagt men efter vintern vet vi att det väntar kanske 5 månader med bra väder! Den här veckan i Sverige har vädergudarna inte visat sin bästa sida, men det gör inget. Snart är jag i solen igen och den här veckan är enbart till för min familj och mina vänner.

Syster Ronja och jag ligger i varsin soffa och kollar på 27 dresses som visas på tv. Jag börjar själv tänka på om hur ett bröllop på stranden hade vart. När jag sedan tittar in på min blogg och ser alla bilder på bebis och gravida mammor tänker jag på hur min graviditet kommer vara. Jag kan inte låta bli att längta lite efter att få bära mitt hjärta i magen, sen ler jag och tänker att vad skönt att jag inte har brottom. Det är så mycket som ska pusslas ihop tills den dagen och jag känner att jag inte alls har brottom. Jag ska plugga, jag ska se världen och hinna med både det ena och det andra tills den dagen kommer. Så länge kan man låna sina vänners sötnosar!

Ikväll ska vi ut, vi ska hem till min bästa vän Erica, dricka lite vin och bara sitta och tjöta. Ta en sväng på stan och se vad kvällen har att erbjuda. Vi har inte vart ute med varandra på säkerligen 1 1/2 år så nu har vi lite att ta igen! Även om jag bor som jag gör är jag så glad för människorna jag har i mitt liv, min underbara familj, mina underbara vänner och min underbara pojkvän.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Har du gått och fixat extensions hemma? Eller är det en gammal bild??

Blir kul att du kommer "hem" imorrn. Vi hörs. kram

2009-05-09 @ 13:18:41
URL: http://thesedreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0