On tour in Malaga

Igår var jag ledig och det var riktigt skönt att ha en hel dag så man kan planera in någonting! Eftersom att solen var på vår sida så gick Klas, Emma och jag ner på stranden några timmar innan vi tog oss hem till lunch då karln min slutat för dagen.
På eftermiddagen och kvällen besökte vi Malaga, turistade runt och åt jättegott på en jättebra resturang mitt i centrum! Riktigt god fisk men bäst av allt var det goda köttet. Jag åt så mycket så jag var påväg att spricka. När vi var tillbaka i Marbella stupade alla i säng!

Idag är det inget vidare väder. Regnet besökte oss inatt men å andra sidan behövdes det och det var snack om att den skulle försvinna fram till förmiddagen. Så jag ska iväg på nån timmes jobb, chefen skulle tydligen lära oss nånting, och sen kommer vi nog fara på en till utflykt till eftermiddagen!


Kommentarer
Postat av: L

jätte finblogg du har

2009-05-23 @ 12:45:31
URL: http://asmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0