När tekniken inte håller med

Hur irriterande är det inte när man verkligen behöver något för att man ska göra något annat och det inte fungerar? Jag tänkte fixa till mina CV idag så jag kan söka jobb imorn och jag har inte haft nån produktnyckel så då har man ca 25 gånger på sig att använda sig av word. Jag hinner rätta till mitt spanska CV men måste också rätta till det engelska. Glöm det. Mina 25 gånger är förbrukade! Och imorn ska jag träffa en svensk kvinna och då känns ju det engelska CV:et bättre än det spanska eftersom att jag där har ett personligt brev. Argh!

Zacarias kompis Klas och hans flickvän Emma kom hit från Göteborg igår så vi gick ut och åt lite tapas i form av argentinsk mat. Hur GOTT som helst! Argentinsk mat är bland det bästa jag vet! Nu har dom stuckit iväg till stranden, jag funderar på att ta tag i att styra upp nått på tomten eftersom att tvätten är hängd och vid 16 ska jag jobba.
Ikväll ska Klas och Emma laga mat åt oss så det ser vi fram emot.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha nej det var min :)

saknar dig

2009-05-20 @ 15:56:34
Postat av: Sofie

haha ne =) är ju ett skämt så ;)

2009-05-20 @ 17:17:17
URL: http://sofieoja.blogg.se/
Postat av: Erica

Viktor fixade min hårddisk! :D GAH! jag har säkerhetskopierat allt :D

2009-05-20 @ 21:44:01
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0