Morsdag

Grattis underbara mamma på morsdag! Hoppas mina syskon kan passa upp på dig hela dagen eftersom att jag inte är hemma. Önska dock att jag vore! Älskar dig mest i hela världen och du är den bästa mamman som finns!
Du är en stor förebild för mig och jag hoppas att jag blir lika bra som dig när jag blir stor.
Att ta hand om tre tjejer kan inte alltid ha varit det enklaste men du har lyckats mer än 100%.
Du har tre vackra döttrar och på nått sätt kommer vi alla gå i dina fotspår.

Saknar dig massor!


Kommentarer
Postat av: Stina

Hej Linda! Det är en jättevacker bild på din mamma, ser ut att komma direkt från ett fint magasin! Väldigt fint skrivet också, din mamma måste vara glad att ha en sån rar dotter!



Sen vill jag säga att jag läser din blogg då å då, är så härligt att se bilderna, restaurangerna osv, så annorlunda från Sverige! Massor av grattis till ditt nya jobb, det ser kanonfint ut tycker jag :D



kram Stina (du vet Elins och Kajsas kompis från förr :) )

2009-06-02 @ 09:50:26
Postat av: Mamma

Hej Underbara dotter!



Livet är inte svårt när man har tre så vackra, underbara döttrar med så mycket vackert inombords, alla med unika egenskaper. Livet är aldrig lätt, men ni har alltid varit mitt stora stöd, för med er är jag aldrig ensam, Och om man inte är ensam så vågar man möta världen hur skrämmande den en kan vara. Även om jag gjort tokiga saker så har ni aldrig klankat på mig eller sagt vad var det jag sa, utan ni har stått där, ibland kritiska men med respekt för de val jag gjort. Detta har alltid varit min trygghet när jag måste ta viktiga beslut eller kastar mig in i något nytt. Att vara så ovillkorligt älskad som jag är av er, så hoppas jag ni alla tre vet att min kärlek till er är på samma sätt. Vad ni en gör eller blir så kommer jag finnas här för att stötta, även om jag ibland kan bli lite tuff, så är meningen god.

Stort tack för dessa underbara rader, hoppas jag kan komma ner snart. Saknar dig alltid.

Älskar dig min underbara dotter och dina systrar, ni är livet för mig.

2009-06-04 @ 08:25:40
Postat av: Linda

Hej Stina!



Vad kul att du hittat hit :) Det är så roligt när folk hemifrån läser om vad jag gör, för jag kan tänka mig att det ändå är lite annorlunda mot sverige även om jag inte har alla dagar fullspäckade med saker :)



Hoppas allt är bra med dig! Kram

2009-06-04 @ 17:52:58
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Linda

Du är bäst mamma!!

2009-06-04 @ 17:53:40
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0