Home alone

Jag är så trött så jag vet knappt vart jag ska ta vägen men jag orkar inte att gå lägga mig. Varför gör man alltid såhär mot sig själv? Lite soffslappning i soffan är å andra sidan inte helt fel!

Älsklingen borde snart vara på väg till Granada och vidare mot Madrid och Bilbao. Det är tävling som gäller hela helgen så jag och Pimpan är hemma själva, därför jag har laddat ner lite typiska tjejfilmer som jag vet att bara jag vill se haha.
Men ikväll ska jag iväg och äta lite tapas med Linda och hennes vänner. Ska bli jättekul. Hon är så söt och smsar mig jämt och frågar om jag ska med och eftersom att vi haft besök här nere så länge nu har det inte gått men så idag får vi det allt att gå ihop, vad glad man blir när folk inte bara ger upp!

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis till nya jobbet Linda!

2009-05-29 @ 02:41:52
URL: http://eklundelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0