En fantastisk vecka

Nu är väskan så gott som packad så jag ska bara ta tag i mig själv också.
Jag har verkligen haft en jättebra vecka hemma med mycket skratt och leenden! Tack familjen och vänner för att ni helt enkelt är bäst och alltid finns här för mig! Tack mamma för att du alltid finns för mig, tack syskon för att ni vart hemma och träffat eran syster! Jag kommer sakna er massor som alltid men nu vet jag att jag är tillbaka om 3 månader iaf så nu känns det lite lättare än sist!



Erica, inga pengar på mobilen som du vet ;) tack för ditt supersöta sms igår. Tack för den här veckan och tack för att du har kommit hem till oss med din supersöta dotter och träffat mig! Du är min bästa vän och kommer alltid att vara! Som du skrev, vi syns - snart - igen!

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag vet jag vet jag vet! Åh, det känns så sorgligt att du åker hem tycker jag. Jag älskar när du är här. Men vi syns ju snart!! Älskar dig!

2009-05-10 @ 11:52:37
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Johanna

Underbart att få kramat dig irl:) Hoppas resan hem går bra! Läste om Timpa..:(

2009-05-10 @ 20:06:21
URL: http://deede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0