17 timmar på hotell Don Pepe

17 timmar av min helg har bestått av att vara på hotell Don Pepe. Helt otroligt igentligen!
Så Idag är jag verkligen trött. Nästan 11 timmar blev det från hemmet idag med, men vi slutade mycket tidigare och det tog tid då att få ordning på alla saker som hade vart där! Efter det bjöd chefen alla oss + man och barn till Florina på middag för att vi vart så duktiga. Det var vi garanterat värda efter en sån lång helg!
Florinas son är 4 år och så himla söt! Han har en spansk flickvän på dagis som är blond så när han märkte hur rolig jag var att prata spanska med skulle han hålla mig i handen när vi gick därifrån, jag tror jag fått en beundrare haha!
Han tyckte dessutom att jag skulle med dom hem och vara hemma hos dom, Sötis. Tudor heter han också, en Tudor kan man inte bli arg på! :)

Nu ska jag kolla klart på filmen från igår och ikväll kommer äntligen min älskade pojkvän hem! Som jag saknar honom! Tusen pussar och kramar ska han iaf få när han är hemma och sen lär han stupa i säng han med. Underbara människa!

Kommentarer
Postat av: lova

Oj va du har jobbat på!! :) Jasså så Z har fått konkurrens..? :P Tudor va ett roligt namn :)

2009-06-01 @ 21:58:54
URL: http://lovavildablogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0