Valencia Baby

Nu är jag hemkommen från skolan och hemkommen från östkusten! Vi har haft det riktigt bra och jag verkligen älskar att åka iväg såhär med min pojkvän och få se mer utav Spanien och bara få ha en trevlig stund med honom!
Dock tar det ju ett tag att åka dit. Zacarias bestämde sig för att köra hela vägen upp eftersom att han hade tävling och ville skynda sig. Jag är inte lika snabb på gasen hela enkelt ;)

Såhär såg det ut på ett ställe på vägen upp. SNÖ!

Vi bodde i en jätte fin två vånings lägenhet med stor balkong på 6e våningen som hade sol jämt. Gissa om jag satt och solade!
På söndagskvällen tog vi en sväng in till Valencia på Las Fallas, Ferian, (typ marknad fast större) och strosade omkringt i staden och åt tapas på det mest modernaste stället jag sätt. Det är synd att Marbella inte är mer storstad i sig på det sättet.


Dom här roliga grejerna pryder hela staden under Ferian och alla ser olika ut. En utav statyerna är det som vinner och de andra bränns upp.. (Stackarn haha)

 

Ska strax röra mig iväg på en långpromenad så det blir lite mat i kylskåpet så fler bilder kommer senare!
Hasta Luego amigos!

Kommentarer
Postat av: anna - live my life.

Mysigt! :)



Ja,då jag hade det trevligt i Norrtälje, det är inte allt förmycket rörelse där bara ;)

2009-03-17 @ 15:08:04
URL: http://bonta.blogg.se/
Postat av: anna - live my life.

Jag var bara där över dagen :)

Höll mest till i stallet vid vigelsjö, men när man åkte igenom centrum så var det rätt dött överhuvudtaget. Men så är det ju :) Rimbo är ännu värre, usch..



Tror den kan vara riktigt god också!

Berättar imorgon om den var det :D

2009-03-17 @ 15:26:19
URL: http://bonta.blogg.se/
Postat av: Moa

hihi det var så lite =) Kram kram

2009-03-17 @ 18:41:10
URL: http://mnordgren.blogg.se/
Postat av: Moa

hihi, jag ska se vad ja kan göra!! :P

2009-03-17 @ 20:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0