I Solskenet

Det har vart fantastiskt väder idag med! Frukost ute på altanen i bara shorts och tshirt (det blåser inte här uppe hos oss nämligen) och sen lunch i Puerto Banus. Dock med jeans och tröja. Vi skulle ha ätit på ett ställe som heter Trocadero och ligger på stranden här i Marbella men det var tvärfullt och dom som tom bokat bord fick inte plats så vi gjorde ett smart val och gick därifrån istället.
Men allt är som vanligt här i Mars månad. Turisterna låg på stranden och gick omkring i mini kjolar och shorts. Jag undrar jag om dom drar på sig en förkylning innan dom kommer hem ;)


Jag ser ut som en anka men den bjuder jag på!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken Anka? du ser ut som en modell:D

2009-03-08 @ 23:06:03
URL: http://deede.blogg.se/
Postat av: Ania

håller me :) Du ser jättefin ut .. =) o skryyyytt inte me d fina vädret.. d snöar här .. SNÖÖAR :( d e ju mars =( ohhhhh Orkarrr inte mer :(



te voy a corregir ahora =) Pero solo un poquito:P

la pelicula es buenA o malA .. pero eso es solo descuido (slarv) y la ultima frase que has escrito.. no necesitas decir "una" otra lengua ..esta bien con solo otra lengua.. ademas .. necesitas añadir algo para que funcione :)como "hablar otra lengua es bueno" o algo:D ohhh:D no te voy a corregir :P me siento mala :D haha

abrazooosss Lindaaa =)

2009-03-08 @ 23:18:14
URL: http://adramaqueens.blogg.se/
Postat av: anna - live my life.

Hej :D



Jag har lite frågor till dig ;)

Det är nämligen så att jag och Jonas vill åka till spanien i sommar, vart tycker du är ett bra ställe för semester när man vill ha mycket sol och bad? Försöker kika på nätet men kan inte hitta några bra svar, så tänkte jag att du kanske kan hjälpa mig :D

2009-03-09 @ 08:42:02
URL: http://bonta.blogg.se/
Postat av: anna - live my life.

Hm, :/ det kommer bli ett tufft val det här.. Har hittat en del fina på bland annat tenriffa. Får se vad vi kommer fram till. Vi vill egentligen mest ha sol och bad, inget annat som jag kan tänka mig så. En avslappningssemester :)

2009-03-09 @ 14:50:13
URL: http://bonta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0