Strålande sol

Ännu en dag i skolan och jag blir snart tokig på klassrummet vi får vara i. Det finns ingen luft för fem öre där inne så sista lektionerna kan man inte koncentrera sig och man kommer hem med lätt huvudvärk!
Däremot sken solen när jag kom hem så jag skynda ut med lunchen och satt och solade. Hur skönt som helst.. Men just nu är det molnigt. Typiskt!
Ska hänga upp tvätten, göra läxan (senare) och försöka komma på vad jag ska skriva om mig själv på CV för imorn måste jag verkigen lämna in det. Vet inte om jag ska strunta i personligt brev eller inte.. Zacarias nämnde nått om att det inte var så viktigt här men man vet ju aldrig. Man vill ju visa vem man är trots allt. Vad skriver ni i era CV:n?


Pimpan och jag solar

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gud va skönt det ser ut:)

2009-03-31 @ 15:31:14
URL: http://deede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0