Minnena är många

Plugg plugg plugg plugg! Nu minns jag varför jag alltid gillade att jobba framför skolan. För att skolan la man inte åt sidan när man kom hem och speciellt inte nu när det är prov! Däremot är ju studietiden något skönare då man i stort sätt har dagar fria och kan roa sig bäst sjutton man vill!
Medans jag sitter här med tusentals verb och former i mitt huvud drömmer jag mig också bort till sommaren! Jag har haft två fantastiska sommrar här nere. Vissa dagar bättre än andra självklart och med en stor saknad efter familj och vänner i Sverige. Men man får passa på att njuta helt enkelt. Vem vet var jag bor om 2 år?!

Här har vi tagit bilen för två år sedan till Madrid och vidare till Avila och är nu på väg hem. Tänk att man tom kan ha minnen från en kisspaus i en körsbärsdal någonstans i Spanien! Otroligt!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja, fy för plugg!

2009-03-04 @ 17:40:39
URL: http://sannanaeaes.blogg.se/
Postat av: Ania

hihi :) va sööt du e :P som pluggar så mkt :) d e inte såå svårt, ja lovar =) Plus att de ser mellan fingrarna ibland och lite :P Så du klarar dej... å får gå vidare till a2 med din grupp:P och teman? Vi fick olika ämnen som de skulle ha me på provet.. så fick man träna hemma :D slappt :D haha

aa.. han pluggade sp också :) å så började vi prata o kom på att vi gick samma kurser på samma uni i swe.. umgicks me samma folk:P o så blev d bara vi två:) hihi.. sån rolig historia :)

du måste ju åka till Valencia.. åk på Las Fallas ;) ohhh va ja e avis på dig.. :(

ajaa.. imorgon gäller d :) suerte Linda y que te vaya bien:P cuentame mañana entonces .. que vas a ver que no fue nada dificil:P haha .. mañana mañana:D

2009-03-04 @ 21:06:33
URL: http://adramaqueens.blogg.se/
Postat av: Ania

hihi :) va sööt du e :P som pluggar så mkt :) d e inte såå svårt, ja lovar =) Plus att de ser mellan fingrarna ibland och lite :P Så du klarar dej... å får gå vidare till a2 med din grupp:P och teman? Vi fick olika ämnen som de skulle ha me på provet.. så fick man träna hemma :D slappt :D haha

aa.. han pluggade sp också :) å så började vi prata o kom på att vi gick samma kurser på samma uni i swe.. umgicks me samma folk:P o så blev d bara vi två:) hihi.. sån rolig historia :)

du måste ju åka till Valencia.. åk på Las Fallas ;) ohhh va ja e avis på dig.. :(

ajaa.. imorgon gäller d :) suerte Linda y que te vaya bien:P cuentame mañana entonces .. que vas a ver que no fue nada dificil:P haha .. mañana mañana:D

2009-03-04 @ 21:08:07
URL: http://adramaqueens.blogg.se/
Postat av: Ania

oj.. sorry.. nåt gick fel=)

2009-03-04 @ 21:08:37
URL: http://adramaqueens.blogg.se/
Postat av: Lova

Jag veeet! Har en riktig skit och grubbla på allt dag! Imorn är en ny dag och förhoppningsvis vaknar Lova glad och pigg :D



Kraam!

2009-03-04 @ 23:04:42
URL: http://lovavilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0