Man borde nöja sig

Vi fick tillbaka våra prov idag. Jag fick 89.5 av 100 men ändå är jag inte nöjd! Jag blev så arg på mig själv över små slarvfel på tex ord som fattades. Det skulle tex. stå NOS vamos och jag skrev bara vamos och fick därför bara halvt poäng och så var det på tre frågor. Så irriterande! Men men jag fick ett bra resultat och innerst inne vet jag ju att jag kan ändå.
Dags att gå vidare!
Ikväll ska jag ut och äta tapas med klassen och våran ena lärare för två stycken slutar nämligen idag. Sen möter vi förmodligen upp några från resten av skolan och så blir det utgång på det.


Kommentarer
Postat av: Lova

Ja e hemma, blev ingen resa :D Men skönt att inte behöva uppdatera på nån dag :D man är aldrig nöjd, man vill ha alla rätt! :) Men duttig är du :D

2009-03-06 @ 17:04:06
URL: http://lovavilda.blogspot.com
Postat av: malin

stolt över dig gumman =) det gjorde du bra! Nu kan du släppa det och får lika bra på A2! Hoppas du har en kul utekväll, jag ska krypa ner nu =) kram & godnatt

2009-03-06 @ 23:51:23
URL: http://svmalin.blogg.se/
Postat av: Ania

heejjj :)

Jaaa det gick ju jättebraaa 90% rätt..Enhorabuena!!! Ja är också på samma sätt.. gör alltid massa slarvfel, men det gör jag för ja e sååå nervös..

men va' jättestolt .. lo has hecho bien ;)

hihi:)

ingen av oss är från Spanien.. eller har nåt med Spanien att göra. Vi tycker om landet och språket väldigt mkt bara =) Så det blev så bara :P ödet =)



aaa Las Fallas.. väldigt kul =) man måste bara se :P såå GÅÅÅ:) och rapportera sen, så man känner sig närvarande :P haha



Så dags för a2 :) y despues .. me vas a escribir solo en español..

y si.. soy profesora de español.. pero solo trabajo con los principiantes asi que no practico español mucho =( pero vale :P me voy a España de nuevo.. y alli voy a practicar mucho:P abrazos chica :P

2009-03-07 @ 13:30:14
URL: http://adramaqueens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0