Inredningstips

Jag är verkligen i fixar tagen här hemma just nu. Jag har fasnat något otroligt mycket för vitt vitt vitt och det tror jag karln min kan gå med på. Tidigare var jag inne på lila men han var inte så jätte glad över det.. konstigt va ;)
Eftersom att vardagsrummet går i mestadels vitt och brunt (den mörkare färgen från ikea)  så vill jag färga våra mörka gardiner vita också. Däremot vet jag inte vad för färg jag ska köpa till bordet. Vi har duk och löpare nu så det kan ju inte vara helvitt för då smälter nog bara allt ihop. Kanske vit duk med bruna löpare? Och sen om man vill ha färg kan man köpa nå ljuslyktor och kuddar i turkost eller vad man nu känner för. Ge mig era tips!

Sovrummet vill jag också fixa. Vi har inga gardiner där för tillfället för det behövs egentligen inte men som sagt, mysfaktorn blir ju högre av ett par gardiner.. Så kanske bara nått halv genomskinligt vitt eller så. Vi har vitt med en grå fondvägg så tror det skulle passa bra. Vita sängkläder och sen nån annan färg på kuddarna om man känner för det. Tavlorna vi har tar ändå upp lite färg.

Åh nu vill jag åka till ikea!

(Jag får inte minneskortet att funka så bild kommer senare)


Kommentarer
Postat av: Ania

hollaaa Lindita :P haha =)

siii eres buena chica :P limpias y no bebes :D haha .. eh.. fue lo mismo para mi en sevilla :P pero no me importaba :P tengo mi vida y no estoy loca :P es mi vida :)

yyy que tal todo con tu apartamento??? a mi me gusta color blanco tambien=) todo es mas o menos blanco .. la cocina no es pero.. los cuartos demas son blancos.. hihi =) es lo mas bonito =)

mis estudiantes... son locos :) tienen 12-15 años.. y todo es un juego para ellos.. la escuela y todo.. quiero mandarles a españa ... alli es totalmente diferente.. mas respecto y menos juegos ;) vale chica..

que te vaya bien todo con el apartamento :)

un abrazito :)

2009-03-26 @ 20:04:54
URL: http://adramaqueens.blogg.se/
Postat av: malin

vart håller du hus min vän?

2009-03-28 @ 22:55:54
URL: http://svmalin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag är hemma hos din mamma och vaktar chefen:) KRAM!

2009-03-29 @ 17:07:14
URL: http://deede.blogg.se/
Postat av: Lova

Vitt är så himla fräscht!! Vi kör samma färger här hemma och det är bättre att sätta in färger i detaljer i stället för det stora hela :) Haha, jag hade en rosa period och det var inte Rickard lycklig över kan jag lova! :D

2009-03-29 @ 17:38:05
URL: http://lovavilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0