Imorn är jag tyst

Jag tar tillbaka det där om Lat Latare. Det var en jäkla speed det blev på mig när det bestämdes att det inte blev nån strand. Först målade jag i sovrummet och i vardagsrummet för att jag har putsat vissa partier med en olja. Sen städade jag badrummet och fixade och donade här hemma. Jag vill nog inte berätta för min lärare vad jag gjort imorn.. haha hon kommer ju tro att jag är onaturlig snart!

Nu står det en kladdkaka och väntar på oss i köket så vi ska mysa lite framför tvn.


Sommaren 2007

Kommentarer
Postat av: Lina S

Hehe ja, det vill aldrig bli vår. Gå med tjocka vinterkläder hela tiden, det är inte kul! Uppdateringar är jag inte heller duktig på. Men du verkar ha ett roligt liv därnere =)Förstår det. Jobbigt att sakna alla.. Men du har inga funderingar på att flytta tillbaka igen? =) Ta vara på vädret, jag skulle kunna göra mycket för att få lite Spanien-värme ;D

2009-03-25 @ 23:04:09
URL: http://www.metrobloggen.se/flinalagom
Postat av: Johanna

Tack, jag skulle verkligen behöva komma ner:) Ska kolla läget på flygtickets;)

2009-03-26 @ 15:29:45
URL: http://deede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0