I olivernas värld

Nu är vi tillbaka hemma. I fredags efter skolan bestämde jag mig för att följa med Zacarias till Nueva Carteya där han hade tävling i spanska mästerskapen. Min tanke var att det skulle bli en riktig plugg helg men jag tog inte upp boken mer än i fredags när vi kom dit och solen sken.
Nueva Carteya är en liten by.. mitt bland tusentals olivträd så ni kan tänka er hur mycket jag egentligen hade att göra där borta. Haha.. en fis i rymden kan man säga att byn var.
Men men.. vi hade iaf trevligt och åt billigare än någonsin och älsklingen min kom 2a och 1a i bilarna så vi hade en bra helg trots lite regn.

Nu blir det dusch och mys i soffan hela kvällen lång!

Kommentarer
Postat av: Lova

Hahaha, ja älskar en fis i rymden uttrycket! :D Guu va jag är avundsjuk på att du är i vackra Spanien! Jag ska fota sååå mycket när vi kommer ner :D

2009-03-29 @ 21:49:11
URL: http://lovavilda.blogspot.com
Postat av: Johanna

Ohh ja hon är så snäll kissen men hon vill bara va ute, Johanna orolig och kliar sig i håret och undrar va hon är!:) Tänk om du också vore här:)

2009-03-29 @ 23:00:35
URL: http://deede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0