Dagens

Provet gick bra! Det var väldigt basic som tjejerna sa och självklart kommer jag ha nått fel då man säkerligen slarvat fast man tittat igenom det tusen gånger. Skönt iaf att ha det gjort så och ikväll är det ingen pluggning alls!
Ska nog följa med Florina och Lena till La Cañada senare. Sen skulle också Lisa och Pam komma upp. Ska iförsig inte handla några kläder men en fika tackar man ju inte nej till + att jag behöver lite smör och socker.  Har fått abstinensbesvär här hemma av att inte kunna baka något när jag vart så sugen på det!
Sen ikväll hoppas jag att karln min vill mysa med mig och titta klart på en spansk film vi började se igår om ETA. Den verkar bra men det är svårt att hänga med men jag vill iaf försöka.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Toppen! Kul att provet gick bra:)

2009-03-05 @ 16:17:32
URL: http://deede.blogg.se/
Postat av: Ania

hihihi que te dije?:D facil no?:P



Jaa... världen är VERKLIGEN för liten ;) d va ju honom jag drogs till också:D undrar varför :P aja.. ödet eller hur?:D



menn Lindaa :D Las fallas måste du titta på:) Du också som bor i närheten ;) d e en fiesta i äran av Saint Joseph:D alltså fest i 4 dagar :D man har fyrverkeri, man sätter eld på megastora dockor hihihi:D nu blev du nyfiken eller?:P D står lite här: Eventos.aspx?Identificador=25" rel="nofollow">http://www.spainforyou.es/Pages/eventos/InformacionEventos.aspx?Identificador=25



hasta pronto=) chauuuu

2009-03-05 @ 20:52:51
URL: http://adramaqueens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0