Systra min

Nu har jag städat iordning lite här hemma tills syster kommer ikväll. Hon sitter på planet och har väl sisådär två timmar kvar tills hon landar, så roligt :) Supersnälla Sandra hämtar upp henne på flygplatsen och kör henne hit. Tack så jätte jätte mycket!
Sandra var förbi här på dagen också. Vi gjorde absolut ingenting haha. Ingen av oss hade ork att ens tänka tanken på att gå till stranden så vi gick och handlade lite och satte oss och åt lunch här hemma och bara gjorde ingenting.

Nu ska jag göra mig iordning och rusa iväg till jobbet.
Jag hoppas verkligen inte att den här dagen blir som igår. Jag orkar inte med fulla människor!


Vi Tarifa 2007

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh vad härligt det ser ut! Ni är inte så lika du och din sis :) mer lik novalie!

2009-06-10 @ 21:20:24
URL: http://llina.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Va kul att du får besök! :) då åker hon hem strax innan vi kommer.Du kommer vara trött på besök! :D

2009-06-10 @ 21:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0