Some news

Oj vilken dålig uppdatering det blivit på sistone!

Syster är här och vi har det jättebra! :) Vi ligger på stranden varje dag och på kvällarna när jag går och jobbar så kommer Ronja ner sen tillslut. Det är ju Feria den här veckan så det är fylleslag utanför vårt hotell för att vi har två barer där! Jag som skulle jobba i en lugn hotell bar/cafe jobbar snarare inom krogbranshen. Bara två dagar kvar nu så det är bara att hålla ut.

Har dragit på mig en riktig förkylning också eftersom kroppen förmodligen inte är van med stressen + varmt och kallt som det blir hela tiden med kylar och ut och in.

Igår gick Ronja, Sandra och Jag ut och åt tapas efter jobbet iaf. Riktigt gott. Nu ska vi äta frukost och sen åka till La Cañada. Ronja ville ha en baddräckt och jag behöver ett par flipflops! :)



Kommentarer
Postat av: Lova

Ta det lilla lugna och glöm inte att ta hand om dig.. :) Kram!!

2009-06-13 @ 17:21:28
URL: http://lovavilda.blogspot.com
Postat av: Sandra

Duktigt av dej och hinna uppdatera, ska jag med göra nu ;)

Hoppas det går bra på jobbet. Och hoppas att du kanske får vara hemma imorrn och vila upp dej. Tack för igår och idag. Pussspuss

2009-06-13 @ 19:09:43
URL: http://thesedreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0