Renovering

För exakt ett år sedan var jag i Sverige. Kommer ni ihåg hur varmt det var den här veckan? Syster Novali tog studenten dagen innan och på kvällen skulle vi ut och äta med familjen på gamla stans trädgård.
Jag är så glad att jag skaffade den här bloggen när jag gjorde det för på så sätt kan jag alltid hålla reda på vad jag gjort osv sen jag flyttade till Spanien. Se på gamla kort på både mig, familjen, vänner och resor.

Eftersom att hus och speciellt det vi bor i alltid är ett stort renoveringsobjekt här, och vi fixar och donar jämt så ska ju absolut idag också få vara med här. Vi har verkligen fixat överallt! Och nu innan vi gick in passade vi på att måla muren på baksidan innan vi målar huset i veckan.

Före & Efter




Kommentarer
Postat av: Lova

Guuu vilken skillnad! Måste ha varit ett jättejobb? Jag kommer ihåg hur Erica och jag, om jag inte minns fel, satt och svettades som bara den på Novalis student.. :)

2009-06-07 @ 21:48:33
URL: http://lovavilda.blogspot.com
Postat av: malin

gud vad fint när den blev så kritvit!! =)

Idag ska jag shoppa ny mobil och nytt nummer=/..du kan väl messa i meddelande på facebook eller msn dina nummer så jag kan lägga in dom igen! Störande!

Ha en underbar dag vännen. Kram

2009-06-08 @ 10:23:54
URL: http://svmalin.blogg.se/
Postat av: Alexandra Möller

Blir ju hur fint som helst vännen! :) Vad roligt.



Allt bra annars?



Jo jag tog mig igenom middagen, blev verkligen superlyckat! :)



Kram

2009-06-08 @ 11:29:01
URL: http://molleralexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0