Enferma

Det var tvärlugnt på jobbet igår och vilken kontrast det blev mot veckans drag. Riktigt skönt var det dock. Jag kunde sitta i baren och läsa svenska tidningar och prata med min jobbarkompis Eva. Stängde igen vid 22.15 istället för 23 då hon tyckte att det var dags att gå hem eftersom att min hosta hade tagit över rejält.
Å andra sidan kom det två skvättar med regn igår så jag förstår att ingen ville sitta ute och sola.

En tvätt är på, jag ligger och svettas och hostar i sängen men måste nog göra mig en te ändå och lilla syster gick och la sig igen. Är man bara ledig en dag i veckan gäller det att ta vara på den och speciellt när man är sjuker.


Ronja och två feriaklädda tjejer. Såhär ser många ut under veckan och så dansar dom sevillanas, en typ av flamenco.

Kommentarer
Postat av: Lova

Jag vill också ha såna där kläder och dansa runt på gatorna! Men som sagt, sveriges befolkning är trista.. :)



Rickard tycker det är fint faktiskt, men jag tror att han verkar mer entusiastisk bara för att jag tycker att det är en sån underbar färg.. :) De e kärlek det! :)

2009-06-15 @ 17:04:13
URL: http://lovavilda.blogspot.com
Postat av: Lina

En dag avklarad, bara 13kvar :P Vad gullig hon är ronja! Låter inget roligt alls med förkylning! Skickar lite krya på dig kramar från swe :)

2009-06-15 @ 22:46:26
URL: http://llina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0