Besök hemifrån

Jag är helt slut! Har jobbar mer än 11 timmar idag och precis ätit middag! 5 timmar på MarcCain imorse och senare iväg till hotellet för 6 timmar. Dessutom är det Feria den här veckan och våran uteservering ligger precis vid två barer på ett torg så cafet gick snarare över till ett fyllehak. Inte en enda kaffe har jag gjort idag, bara massa drinkar. Haha första gången också, om dom bara visste ;) Nu ska jag bänka mig i soffan och sen sova!

IMORN KOMMER LILLASYSTER RONJA!! YEAH!
Vi spontanbokade en resa till henne för två dagar sen och idag hjälpte mamma henne att boka den och imorn kväll är hon här. Ska bli riktigt roligt. Två veckor stannar hon också. Jag älskar besök hemifrån!

Kommentarer
Postat av: ronjja

wiiii :)

nu e det inte så långt kvar :)

2009-06-10 @ 07:52:36
URL: http://roonjja.blogg.se/
Postat av: Rickelito

tack för bra svar! You rock..

2009-06-10 @ 14:13:21
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0