Dags för nytt besök

Den här morgonen är en riktig städarmorgon, klockan 9 sattes en tvätt på, sedan klipptes gräset. Nu är alla rum små städade förutom badrummet som jag ska göra när jag ätit upp min frukost.
Klockan 12 ska jag möta upp Lova och Rickard på busstationen och sen ska vi steka hela dagen på stranden!
Det kommer bli riktigt varmt idag med så det finns inga andra alternativ.

Dom som vet, vet att vi haft besök nonstop sen i maj i stort sätt. Jag tror att jag och Zacarias hade max 1 vecka ensamna innan det var dags för nonstop besök igen. Men jag gillart! Även om man blir lite trött och bara vill kryppa ner i sängen nån dag :)

Och så är jag äntligen ledig ikväll!


Kommentarer
Postat av: ronjja

ja verkligen :P

guud vad kuul :) jag vill komma ner igen :o

2009-07-07 @ 12:09:51
URL: http://roonjja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0