När en chokladbit skulle sitta som bäst

Min älskling stupade i soffan direkt efter maten! Stackarn han måste verkligen vara jätte trött! Jag sitter här och skrattar ihop med syster Lova på msn! Imorn ska vi köra skypeträning.. Haha hur kul kan inte det bli?
Eftersom att jag har blivit så duktig med träningen funderar jag på om jag ska jogga ner till affären i mina nya snygga träningsskor för att köpa mig en chokladkaka. Det hade ju vart så himla gott nu. Frågan är om man orkar.. Marbella är ju som ett enda stort berg. Alla affärer och stranden ligger längst ner av detta berg, busstationen och La Cañada en bit upp och vi i mitten. Det betyder alltså att det kommer vara 5 min uppförsbacke på vägen hem?
Ja jag undrar jag om man orkar!


En halvsliten Linda

Kommentarer
Postat av: Lova

Hahahaha! Vi borde videoblogga när vi tränar :D

2009-01-13 @ 23:13:58
URL: http://lovavilda.blogspot.com/
Postat av: veronica

haha, varför skulle han skriva med annat namn?

hängde inte med?



ang länken, den är där, men syns inte.. strange.. måste snacka med min webmaster om detta.. hon håller på att uppdatera WP, kan ha med det att göra..

2009-01-14 @ 08:36:53
URL: http://modistiskt.se
Postat av: Fina

Ne, nu är det inte långt kvar. Hoppas verkligen att jag inte går över tiden!



Längtar efter att också få komma igång och röra på mig!

2009-01-14 @ 10:45:21
URL: http://jstg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0