My new BFF

Jag om någon kommer ha fyrkantiga ögon ikväll! Hela dagen har jag legat på soffan och kollat på Paris Hiltons såpa på mtvs hemsida, "My new BFF". Det måste vara den roligaste såpan jag någonsin har tittat på. Hur kan man fjäska och smöra så himla mycket för en kändis bara för att man vill ha henne som bästa vän? För mig är det att vara stalker! Scary!

Jag är så himla hungrig då det inte finns nånting i kylskåpet (men en jäkla massa i frysen hur det nu är möjligt?) och jag behöver nånting att tugga på innan maten är klar, som inte är klar förrns om en timme. Så nu ska jag väl äntligen ta mig till Opencor så jag kan köpa mig en baguette eller nått. Funkar bra till soppan sen också. Så länge karln får en glad flickvän iaf. Haha vilka problem!


Kommentarer
Postat av: Erica

haha linda! vi har pressat!!

2009-01-05 @ 22:47:55
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0