Idag är jag kocken

Nu har jag lagat god mat som jag hittade på en hemsida som jag använder mig väldigt mycket av just nu. Där finns allt! Recept, väder, tv progra, aftonbladets nyaste nyheter, almanacka, radio, ja allt du kan tänka dig på en och samma sida. Perfekt startsida!
Det här är vad jag lagat idag. Bakad potatis med kyckligcurry. Jätte gott men lite väl starkt för mig haha.


Bild tagen från superstart.se

Det har vart en lång dag idag med massa flängande på stan med Kristin. Svart nagellack är inför skaffat, choklad har druckits, Skjortor som har bytts m.m. Trodde jag och kassörskan skulle ha en liten fajt först när hon inte ville byta min skjorta för att det var min mammas kort som hade betalat den. Men den snälla killen som var manager sa att det inte var några problem och satte in pengarna på mitt kort.

Nu ska jag kolla på BigBrother och mysa med min älskade karl!

Kommentarer
Postat av: Trollie

Jag har varldens basta kock hemma!

2009-01-08 @ 09:31:47
Postat av: Linda

Nej jag har världens bästa kock och man hemma :)

2009-01-08 @ 11:24:41
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0