God skagen

Jag är proppmätt! Om det är nånting jag har gjort den senaste timmen så är det att vräka i mig min hemmagjorda skagenröra. Hittade lite räkor i frysen, samt creme fraiche, rödlök, rom, dill och citron och voila! Supergott!
Nu ligger chokladen i kylskåpet och väntar på mig. Ja ni hör ju, en riktig frossa i godsaker kväll.
Karln min är på väg ut så jag har laddat ner en riktig tjejfilm och handlat hem massa gott som jag ska avnjuta ikväll. Lugn kväll med andra ord och det är exakt vad jag känner för!
Det nya året handlar verkligen inte om att äta nyttigt (kanske dock att börja träna), däremot att spara pengar! Att påbörja året 2009 arbetslös känns ju sådär. Men snart börjar skolan och då kör vi igång igen!


Det kunde nog inte bli mer tjejigt ;) hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0