Fantastisk utsikt

Vilken jäkla skön lägenhet vi var i igår. Jag hade tänkt mig nått i spansk stil med en liten inglasad balkong eller nått. Nedå. Lägenheten hade fem olika balkonger, så vi grillade på en, skärde upp köttet på den andra och åt på den tredje tills det blev för kallt och vi gick in en sväng. Utsikt över hela Puerto Banus, bergen och bort mot San Pedro. Och jag fick mitt röda kött så jag var glad!
På kvällen försökte älsklingen och jag kolla på film men han somna så vi gick och la oss istället haha. Inte så bra att börja kolla på en film vid 23.40 kanske.


Idag ska jag möta upp Lotta för en fika. Vi har sagt under 2 månader att vi ska träffas och vi har väl träffats sammanlagt.. 2.. gånger. Skärpning på oss!


Kommentarer
Postat av: Erica

Nemen gud vad söt du är! :D Du jag lodar runt duktigt här hemma också kan jag säga :D Din vackra människa.

Du och jag skulle kunna skapa rubriker :P

2009-01-04 @ 12:44:37
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0