En skön sovmorgon

Filmen igår, nja jag vet inte jag.. Det kunde ha vart lite mer humor i den. Men helt ok att se en kväll när man vill se nånting enkelt. Det är ju inte direkt så att man inte förstår sig på bunny bruden haha!
Idag tog vi en riktig sovmorgon här hemma. Vi vaknade båda samtidigt exakt klockan 12 och då ville en söt katt komma in också med tanke på att det regnat hela morgonen.
Vid 15 tiden idag ska vi iväg till Zacarias kompis på grillning. Han han lånat en kompis lägenhet men det skulle ju ändå vara trevligare om regnet kunde avta.

Nu ska jag koka ägg haha!


Kommentarer
Postat av: Erica

Haha exakt! Det är som folk säger, det finns ingenting innan för den människans pannben. Det roliga är att han vågar sitta och skriva vad jag har gjort ect. Om han bara visste vad jag visste så skulle han inte vara så jävla uppkäftig! Tjocka jävel.



Btw, din katt är förbaskat söt! :D

2009-01-03 @ 12:56:53
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0