Barnflicketiden

Imorn är det slut på det här långa lovet känner jag. Det funkar inte att ligga i soffan hela tiden och bara dega, även om det är förbaskat skönt att inte bry sig om klockan för fem öre. Imorn börjar promenaderna!
De tre senaste dagarna har älsklingen pluggat för fullt också så lite långtråkigt har det vart för det har knappt märkts att han har vart hemma då han suttit inne på kontoret hela tiden. Så jag har saknat honom på kvällarna, vad nykär man kan vara även efter 2 år :)

Sitter och kollar på en film som går på tv nu med Scarlett Johansson som heter "The Nanny Diaries". Jag som har vart barnflicka engång i tiden vet hur det kan vara och kan lätt känna igen mig. Tur dock att jag inte hade en sådan skitunge som hon har att ta hand om! Fast engång barnflicka, aldrig mer barnflicka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0