1 Januari 2009

Jahaja. Idag känns det som att alla kommer skriva om samma saker men det går nog inte att komma undan det. Julafton och Nyårsafton syns i alla bloggar. Men vad gör det.


Igår kväll, håret ville inte riktigt fluffa till sig på huvudet.

Det blev en jätte trevlig kväll igår med vin och sushi för att sedan fira in året med champagne och vindruvor. I Spanien på tolvslaget så har dom en tradition här att man för varje sekundslag äta en vindruva och man har sammanlagt 12 st så det slutar med att munnen är helt proppfull med vindruvor för att man inte hinner svälja haha!

Idag är man lite mör

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oh va fin du var:) Underbar bild när du fotar:D

2009-01-01 @ 20:45:41
URL: http://deede.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej! Vad fin den var. Jag själv har tänkt flytta till Spanien i sommar, men är så nervös över att behöva åka ned själv.. vore roligt att få läsa i din blogg om hur du själv hamnade i Spanien och tips till den som vill flytta ned (gärna även till den som åker själv.. är det en bra idé att åka ner själv ens?) Gott nytt år!

2009-01-01 @ 21:32:48
Postat av: Linda

Hej hej.

Kul att du hittade hit :) Jag tror det står mycket om det i början av min blogg men jag kan försöka göra ett inlägg om det senare också. Just nu går det inte att uppdatera bloggen.



Vart i Spanien ska du? Absolut, att åka ner själv gör dig väldigt självständig och du växer massor som människa! Sen kanske det är roligare att åka med en kompis men är det ingen som vill så ska du ju inte stanna hemma pga dom.

Jag åkte ner för att jobba som aupair. Har du jobb när du kommer ner kommer du träffa massa kompisar och snabbt komma in i livet här nere.



Har du msn så kan vi prata där om du vill :)

2009-01-01 @ 23:14:16
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0