Gomorron söndag

Tänk om det fanns en extra dag på helgen.. fast idag är det söndag, jag vaknade av mig själv och solen skiner så jag ska inte klaga! Gårdagen var ett hejdundrade hålligång ute i vår trädgård. Som sagt har man hus så är det en hel del som kommer till. Och samtidigt som jag stod där ute och klippte gräsmattan och småsvettades lite i solen så tänkte jag på mitt kära land Sverige.. Inte fasiken kan ni göra sådant nu iaf ;D
Sen gjorde vi egen pizza och kollade vi på Patrik 1,5. Vilken härlig film haha! Vi hade verkligen saknat och kolla på svenska filmer så den här var precis vad vi ville se! Svordommarna gav oss en hel del skratt!

Kommentarer
Postat av: Lova

Min uteplats, (balkongen) behöver minsann aldrig klippas.. :D Men den skulle behöva skottas just nu :D jag är inte aaaaaalllllls avundsjuk på dig! :D



2009-02-22 @ 17:57:19
URL: http://lovavilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0