En lång onsdag

Nu är jag äntligen hemma igen! Den där spanjaken var 20 min försenad men sen gick det undan rätt fort faktiskt. Tur för honom! Florina och Katrin (tror jag hon heter) kom upp till mig och sen åkte vi till La Cañada. Lite skön vårshopping och en clasica senare var vi slut! 3 1/2 timme tror jag vi spenderade där uppe och då hade vi gått i skolan tidigare också!
Min älskade pojkvän kom och hämtade oss och sen åkte han och jag till en bar och åt lite tapas och kollade på fotbollen. Tyvärr förlorade ju Real Madrid mot Liverpool.

Nu ska vi bara mysa i soffan. Pimpan vill också vara med och Desperate Houseviwes går på tv. Frågan är dock om det är gamla eller nya avsnitt. Återstår att se. Trevlig kväll allihopa!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Min sekreterare, tar du privat planet och hämtar mig på arlanda runt en 18 ikväll, så åker vi till New York och shoppar och partar? Låter det bra?:D

Jag har damp:)

2009-02-26 @ 13:17:51
URL: http://deede.blogg.se/
Postat av: Alexandra!

Ja precis, strecken går neråt!! :D

2009-02-26 @ 16:44:34
URL: http://molleralexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0